Som miljøkoordinator har vi tre hovudarbeidsområde:
Førebyggjande arbeid
- ta initiativ til og fremje tiltak for å auke trivsel og styrke miljøet ved skulen.
- ha særleg søkjelyset retta mot tiltak som motverkar mobbing, vald, rasisme og rusmiddelbruk.
Kontaktskapande arbeid
- skape best mogeleg kontakt mellom elevane og skulen.
- stimulere til aktiv deltaking i skulesamfunnet.
- stimulere til elevengasjement i opplæringa.
Sosialpedagogisk arbeid
- hjelpe elevar til å finne seg til rette på skulen.
- yte hjelp til elevar som har personlege vanskar, sosiale vanskar.
Miljøpris ved Hafstad vidaregåande skule
Klassen skal mellom anna:
- Registrere kva forbetringar klassen meiner bør gjennomførast med omsyn til både sosialt og fysisk miljø.
- Rapportere til klassestyrar kva som kan gjerast frå skulen si side for å betre miljøet.
- Ta opp med medelevar og/eller elevråd kva som kan gjerast frå elevane si side for å betre miljøet.
- Diskutere skulemiljøet i klassa og finne fram til ordningar og tiltak for å skape best mogeleg læringsmiljø og trivsel.
Ved vurderinga vert det lagt vekt på:
- Orden i klasserom, fellesrom og uteplass
- At klassen kjem med små overraskingar som kan auke trivselen hos alle som har arbeidsplassen sin på Hafstad. (t.d sang/musikkinnslag, utkledningspåfunn, danseopptrinn, konkurransar, leikar etc., etc., etc.).
Vi håpar at elevane vil ta aktivt del for å gjera miljøet på skulen endå betre. Det krev relativt liten innsats frå den enkelte, men har stor verdi for mange. Lukke til!
Sjå også:


Ta kontakt
Kontakt miljøkoordinatoren.
Liv Jorunn Sellevold
Miljøkoordinator
Vi er også tilgjengelege i sosiale medium:
Snapchat: miljo-moy Instagram: moy_vgs Teams: MOY-Alle
Om du ikkje finn oss på kontoret, ta gjerne kontakt 😊