Stortingspresident Masud Gharahkhani på besøk ved Førde vidaregåande skule

Stortingspresident Masud Gharahkhani på besøk ved Førde vgs

I dag, tysdag 29. august – fekk vi hyggeleg besøk på skulen av stortingspresident Masud Gharakhani, saman med lokale arbeidarpolitikarar. På programmet stod blant anna frukost med elevar i kantina om morgonen, og deretter omvising med rektor Mats Bryne ved den nye, flotte skulebygningen i Førde.

Etter frukosten saman med elevane, fekk Masud Gharakhani besøke blant anna elevar og lærar i TIF-hall, og elevar og avdelingsleiar på Helse og oppvekst. Her kan du sjå foto frå besøket:

Assisterande rektor Liv Horvei saman med stortingspresident Masud  Gharahkhani.
Stortingspresident Masud Gharahkhani blir tatt godt i mot ved Førde vidaregåande skule.
Stortingspresidenten ved frukosten i kantina ved Førde vgs.
Stortingspresidenten ved frukostserveringa i kantina ved Førde vidaregåande skule.
Masud Gharahkhani får frukost saman med elevane ved Førde vidaregåande skule.
Frå frukosten ved Førde vgs.
Stortingspresidenten besøker elevar og lærar i TIF-hall ved Førde vidaregåande skule.
Masud  Gharahkhani på omvising ved Førde vidaregåande skule.
Stortingspresidenten med sitt eige namneskilt i metall, laga ved hjelp av laserkuttar.
Stortingspresident Masud Gharahkhani besøker elevar og lærar i TIF-hall ved Førde vidaregåande skule.
Stortingspresident Masud Gharahkhani får sitt eige namneskilt - laga ved hjelp av laserkutter
Stortingspresident Masud  Gharahkhani og arbeiderpartipolitikarar på omvising ved Førde vidaregåande skule
Stortingspresident Masud Gharahkhani saman med elevar på TIF ved Førde vidaregåande skule.
Omvising på verkstad.
Stortingspresidenten besøker avdeling for helse og oppvekst.
Stortingspresident Masud  Gharahkhani til venstre, og rektor ved Førde vidaregåande skule - Mats Bryne til høgre.
På omvising ved Førde vidaregåande skule.